FANDOM

Zwój Techniki Włóczni Ki
ZwójKiWłóczni.png
Typ

Narzędzie

Miejsce znalezienia

Crossroads
Dojo, Panselo (później)

Zwój Techniki Włóczni Ki (ang. Ki Spear Technique Scroll) - zwój, który daje Aella w zamian za odzyskanie pamięci. Aby odzyskać pamięć Aelli, należy wykonać z nią kilkukrotne interakcje. Można ją znaleźć na piętrze w hotelu w Crossroads, a będzie ona nazwana jako Noname (pol. Bez nazwy). Na początku będzie trzeba dać jej owoc Duri, która można znaleźć w Duri Forest, dostać od pewnego dziecka w Panselo lub kupić na bazarze w Atai City. Drugą rzeczą, którą trzeba jej dać jest czekoladowy, proteinowy shake, który można kupić w Dojo w Panselo za 100 monet. Na końcu poprosi gracza o okrągły zielony przedmiot, czyli o zieloną opaskę, która znajduje się w ekwipunku. Po skończonej rozmowie, daje protagoniście zwój.

Opis z gryEdytuj

"Opracowany dokument wyszczególniający, jak zwizualizować i skierować Ki we włócznię oraz nadać jej wybuchowe właściwości. Przytrzymaj przycisk NARZĘDZIA, aby naładować swoją włócznię."

ZastosowanieEdytuj

  • Naładowanie włóczni - zwój pozwala naszej postaci na naładowanie swojego oszczepu, aby włócznia wybuchła. Ma podobne właściwości jak Bombs, gdyż oba te przedmioty pozwalają na niszczenie gruzowisk. Javelin wybucha automatycznie po uderzeniu przeciwnika oraz po naciśnięciu klawisza narzędzia, podczas gdy jest w locie lub po jej ustaniu na ścianie, jednak tylko wtedy, gdy mruga na niebiesko.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki