FANDOM

Nana-Staruszka, która zajmuje się sierocińcem. Ma włosy o odcieniu bardzo bladej czerwieni spięte w kok oraz brwi w tym samym kolorze. Jest niższa od nas lub po prostu zgarbiona. Jej oczy wyglądają na przymknięte. Nosi sukienkę w bardziej intensywnym odcieniu czerwonego, której rękawy są w kolorze jej włosów. Po dialogu z nią daje nam Pumpkin Muffin. NPC ten znajduje się na dolnym piętrze domy protagonistki. DIALOG:Miałaś zły sen moja droga? Zrobiłam dyniowe babeczki! Wystarczy dla wszystkich. Ta jest dla ciebie! (Po ponownej interakcji): Już prawie czas dla mnie żebym przeszła na emeryturę. Gale, proszę przemyśl moją prośbę. Chciałabym żebyś przejęła sierociniec.

Kazu-Chłopiec, który jako jedyny z dzieci został w wiosce na początku gry, ponieważ był chory. Ma krótkie, czarne włosy. Nosi brązową koszulkę z niebieskimi rękawami, czarne spodnie i brązowe buty. Mówi Gale o tym, że możemy użyć spacji aby włączyć menu opcji i mówi nam co możemy w nim robić. Łamie przy tym czwartą ścianę. Mówi też, że będzie czytać książkę o "chłopcu na wyprawie do zostania najlepszym łowcą golemów", aby zabić nudę. NPC znajduje się kilka kroków na prawo od Nany. DIALOG: *Kaszl* Jestem chory, więc nie mogę bawić się na dworze... Oh, tak zanim zapomnę. Naciśnij SPACJĘ, aby otworzyć menu opcji gry! Stamtąd możesz ustawić od nowa klawisze akcji i nawet zmienić głośność swoją myszką. Czyż to nie zadziwiające!? (Po ponownej interkacji):Na szczęście mogę przekroczyć tę nudę tą książką. Jest o chłopcu na wyprawie, której celem jest zostanie najlepszym łowcą golemów!

Kiter-Nasz rodzony brat. Jest naszej wysokości. Ma rude postrzępione włosy. Nosi biały fartuch z widoczną kieszenią pod, którym ma czerwoną koszulkę. Ma lekko widoczne spod fartucha ciemne spodnie i brązowe buty. Po interakcji z nim otrzymujemy Toad Legs. W swoim pamiętniku, który możemy znaleźć na górze domu możemy dowiedzieć się, że nie chce przejmować sierocińca i chciałby wyruszyć, aby samemu zapracować na swój dobytek jak Thomas. NPC ten znajduje się na górnym piętrze naszego domu. (Dialog w cutscence):Gale! Tutaj! Planowałaś spać cały dzień!? Mam obowiązek gotowania, więc ty masz zadanie sprowadzenia dzieci. Wróćcie przed obiadem, ponieważ robię swoją specjalność, Toad Leg! (Po interakcji): Wciąż tu jesteś? To przez aromat mojego pysznego gotowania, czyż nie? W porządku! Zgaduję, że mogę dać ci mały podgląd. (pod drugiej interakcji) Wciąż szukasz dzieciaków? Być może jeden z wieśniaków wie gdzie poszli?

Clem-Mężczyzna w białej koszulce i niebieską kamizelką. Ma włosy koloru ciemny blond. Nosi on brązowy pas z żółtym spięciem. To on podaje nam lokację Duri Forest. Npc ten znajduje się na polu obok domu Gale po prawej. (Dialog): Alex powiedział że widział, że spadająca gwiazda rozbiła się w pobliskim lesie. Pozbierał wszystkie dzieciaki i wyszli w pośpiechu. On zawsze zgromadza dzieciaki i wplątuje się w kłopoty. (po ponownej interakcji) Szukasz Alexa i dzieci? Bawią się teraz w lesie. Aby dojść do lasu wyjdź z wioski i kieruj się na wschód.

Becca-Kobieta z niebieskimi włosami i sukience w tym samym kolorze. Widać spod niej żółte rękawy. Na środku suknia jest obwiązana pasem. Jest ona siostrą jednego z dzieci o imieniu Mia. Znajduje się ona kilka kroków na lewo od naszego domu. (Dialog): Hej Gale! Czy widziałaś moją młodszą siostrę Mię? Wygląda na to, że wszystkie inne dzieci też sobie poszły. Mam nadzieję, że nie wpakują się w kłopoty.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki