FANDOM

NPC - wszystkie postacie Phoenotopii prócz Gale. Z racji na ich ogromną ilość w tym artykule zostaną podzielone na pięć grup:

  • Postacie pierwszoplanowe, posiadające swoje artykuły (np. Lisa).
  • Postacie drugoplanowe, które są wplecione w wiele wątków i o których wiadomo dosyć dużo, ale za mało na osobny artykuł (np. Aella).
  • Postacie trzecioplanowe, które właściwie są tylko dlatego, że nie wszystko mogą robić główne postacie (np. Ruby). Odróżnia je od innych NPC tylko to, że z nimi trzeba rozmawiać, by przejść grę.
  • Inne NPC, które raczej mają za zadanie wprowadzać wrażenie życia w miastach i innych lokacjach oraz mogą lekko zaznajamiać z uniwersum swoimi dialogami. Z racji na swoje pochodzenie zostaną podzielone na podstrony.
  • Grupy NPC (często jednej rasy innej niż ludzie), tj. postacie trzecioplanowe/drugoplanowe, które występują jako jedna spójna grupa, często występują też jako przeciwnicy (np. Harpie czy Golemy).

Główne pierwszoplanoweEdytuj

Postacie drugoplanoweEdytuj

Imię Obraz Opis Występuje w Ciekawostki

Aella

TBA Aella to rudowłosa dziewczyna ubrana w białe kimono z czarnym kołnierzem i paskiem, spodnie w kolorze khaki oraz brązowowoszare buty. Jest wojowniczką Ki, która wyruszyła w podróż w celu nauczenia się, jak lepiej używać swojej mocy.
  • Jej imię zapewne wzięło się od imienia jednej z mitologicznych Amazonek, oznacza tornado.

Fran

TBA Fran to niska, młoda dziewczyna o dość ciemnej cerze i zielonych włosach. Ubrana jest w długi niemal do ziemi biały kitel i okulary, które nosi na czole. Jej zawód to naukowiec - zajmuje się odbudowaniem starożytnej technologii teleportacji. 
  • TBA

Jan

TBA TBA
  • TBA

Stan

TBA TBA
  • TBA

Floe

TBA TBA
  • TBA
  • TBA

Gill

TBA TBA
  • TBA
  • TBA

Leo

TBA TBA
  • TBA

Max

TBA TBA
  • TBA

Postacie trzecioplanoweEdytuj

Imię Obraz Opis Występuje w Ciekawostki

Kiter

TBA Kiter to młodszy, rudowłosy brat Gale. Ubiera się w fartuch. Lubi gotować i miał plany zrobienia wielkiej kariery jak Thomas.
  • Istniały plany, by to on przewodził w drugiej części gry zamiast swojej siostry.

Clem

TBA

Inne NPCEdytuj

Grupy NPCEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki