Morning Star
MorningStar.png
Typ

Narzędzie, Broń

Miejsce znalezienia

Kowal, Daea

Morning Star (pol. Morgenstern, ew. Gwiazda Poranna) - najlepsza broń do walki wręcz w grze, którą można kupić u kowala w Daei. Aby można było ją zakupić, należy dać pomocnikowi kowala dwie skały z asteroidy. Pierwszą można znaleźć w Płn. Misty Gorge w jaskini, której wejście zawalone jest kamieniami. Drugą natomiast daje Fran w zamian za znalezienie dla niej 25 kamieni księżycowych.

Opis z gryEdytuj

"Kolczasta buława wykuta z tajemniczej, kosmicznej skały. Uderza on siłą z kosmosu!"

Zastosowanie Edytuj

  • Broń - buława, podobnie jak Wooden Bat i Iron Hammer służy do atakowania przeciwników z bardzo bliskiej odległości. Jest około trzy razy mocniejszy od pałki.
  • Odblokowywanie przejść - Morgensternem, tak samo jak pałką, można odblokowywać przejścia, przez naciśnięcie fioletowych przełączników. Kiedy są one zaktywowane, zmieniają kolor na zielony.

CiekawostkiEdytuj

  • Polska nazwa broni - Morgenstern, pochodzi z języka niemieckiego i oznacza Poranną Gwiazdę.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu