Master Computer
Występowanie

Ancients' Cratter

Poprzedni

Mercenary General

Następny

66

Master Computer (pol. Komputer Główny) - piąty i przedostatni boss gry Phoenotopia.

WyglądEdytuj

Cały boss to pomieszczenie, w którym się znajduje gracz. Ściany podobnie jak w innych zakątkach Phoenix lab są fioletowe, ale tu są dodatkowo oplecione kablami. Z tyłu pomieszczenia znajdują się otwierane drzwi, a z przodu czuły punkt bossa przypominający oko z pomarańczową źrenicą wmontowane w ścianę. Przez większość walki ów punkt jest zamknięty. Nad i pod nim znajdują się działa zmieniające formę w wiatraki, strzelające pociskami działo lub duży laser (zależnie od ataku) a za nim błękitne koło. W środku pomieszczenia znajdują się również trzy otwory, z których mogą wylatywać bomby lub latające działa, a między nimi punkty, o które mogą się przyczepić linami, działa wypuszczające piły.

StrategiaEdytuj

Przeciwnik posługuje się schematem ataków, który na początku może wydawać się trudny, ale bardzo łatwo "wejść w rytm". Aby go pokonać, trzeba celować artefaktem w 4 pomarańczowe koła na rogach planszy, a potem atakować oko.

  • Boss wypuszcza 4 kule na różnych wysokościach doczepiające się planszy, które strzelają czerwonymi piłami. (-10 HP bez zbroi)
  • Działa na górze strzelają a na dole przemieniają się w wiatraki spychające gracza przez otwarte drzwi. (-10 HP bez zbroi)
  • Z otworu wylatuje latające działo, które można dezaktywować artefaktem, a potem rozbić bronią. (-6 HP bez zbroi)
  • Działa zamieniają się w wiatraki, a z dziur wylatują bomby. (-7 HP bez zbroi)
  • Działa zmieniają się w wielkie lasery na dole i górze ekranu. (-10 HP bez zbroi)

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu