FANDOM

Harpie
Występowanie

Phoenix Lab (przeciwnik) Forgotten Forest (przeciwnik) Hidden Village (NPC)

Harpie (ang. Harpies) - jedne z przeciwniczek w grze. Występują również jako NPC.

WyglądEdytuj

Harpie przypominają istoty ludzkie o skrzydłach zamiast rąk. Ich nogi posiadają pazury. Pióra Harpii umiejscowione na głowie częściowo tworzą grzywkę idącą w górę. Pozostałe pióra przypominają natomiast zwykłą, krótką fryzurę, którą noszą niektóre kobiety. Dorosłe są wyższe od Gale.

Typy Harpii
Typ Obraz Opis

Przeciwniczki

Harpia5.png
Harpie jako przeciwniczki mają żółtawą skórę, malinoworóżowe pióra i beżowy, jednoczęściowy strój.

NPC (różowe)

Harpia.png
Harpie jako różowe NPC mają różowawą skórę, malinoworóżowe pióra i zielony, dwuczęściowy strój.

NPC (niebieskie)

Harpia3.png
Harpie jako niebieskie NPC mają niebieskawą skórę, jasnoniebieskie pióra i zielony, dwuczęściowy strój.

NPC (pisklęta)

Harpia2.png
Harpie-pisklęta mają białawą skórę i malinoworóżowe pióra. Nie noszą ubrań, ale siedzą w resztkach skorupy jajka, które jest kremowe w kropki w odcieniu brudnego różu.

NPC (wojowniczki)

Harpia6.png
Harpie-wojowniczki mają żółtawą skórę, malinoworóżowe pióra i zielony, dwuczęściowy strój. Ponadto, za ich plecami widać coś na kształt kosy z ciemnoszarą rączką i z białym ostrzem.

NPC (młode)

Harpia4.png
Młode harpie mają różowawą skórę i zielone pióra. Nie noszą ubrań.

AtakiEdytuj

  • Kontakt fizyczny. (-8 HP bez zbroi)
  • Harpia wystrzeliwuje z końca swoich skrzydeł cztery czerwono-białe pióra. (-8 HP bez zbroi)
  • Harpia wylatuje w górę, a po chwili wraca z bombą, którą na nas zrzuca. (-15 HP bez zbroi)
  • Harpia leci w naszym kierunku z dużą siłą. (-12 HP bez zbroi)

Historia (przypuszczenia)Edytuj

Harpie powstały za czasów Starożytnej Wojny lub przed nią. Są one wynikiem eksperymentów nad przerobieniem ludzkiego DNA tak, by stworzyć superżołnierza, których wynikiem końcowym zostały Feniksy. Stworzono je w Phoenix Lab lub w jego okolicach. Jednak w pewnym momencie uciekły z niego razem z Arkami. Dawniej terroryzowały ludzi, przez co (jak podają oficjalne źródła) wybudowano Great Walls. Jednakże, obecnie te pokojowo nastawione do ludzi mieszkają w Hidden Village.

CiekawostkiEdytuj

  • Jeśli strzelimy ze Procy/Oszczepu w bombę Harpii, kiedy ją trzyma to wybuchnie przy niej i zada jej obrażenia. Za zabicie tak harpii otrzymamy Medal.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki