FANDOM

Bubbles
DużySmokPiaskowy.png
Występowanie

Bandits' Lair

Poprzedni

Armored King Toad

Następny

Big Robot

Fully grown Sandy Dragon (pol. w pełni wyrośnięty Smok Piaskowy) - drugi boss Phoenotopii. Alternatywnie jest nazywany Bubbles (pol. Bańka).

WyglądEdytuj

Smok ten wygląda jak większa wersja dziecka smoka piaskowego, lecz jest trochę ciemniejszy. Jego górna połowa ciała jest cała pomarańczowa oraz ma kształt czegoś w rodzaju trzech kolców, za to dolna część z nogami jest ciemnożółta. Ma on również duże czarne oczy bez źrenicy.

StrategiaEdytuj

Aby pokonać tego bossa, trzeba wyczekać momentu w którym smok kopie w ziemi i jest pod protagonistą- wtedy kładzie się bombę i ucieka - smok, wynurzając się połknie bombę i schowa w ziemi. kiedy znowu wyjdzie, będzie podatny na obrażenia. Czynność należy wykonać 3 razy. Na walkę należy również zabrać Iron Hammer zadający więcej obrażeń od Wooden Bat.

AtakiEdytuj

  • Bubbles zwija się w kulę i turla po planszy.
  • Smok chowa się w ziemi i wyskakuje pod protagonistką, gryząc ją.
  • Piaskowy smok zwija się w kulę i skacze po ekranie.
  • Boss strzela 3 kulami brązowego kwasu, które po kontakcie znikają i zadają obrażenia, lecz można je wysadzić bombami.

CiekawostkiEdytuj

  • Jego ciemny odcień może być spowodowany tym, iż z wyrośniętym smokiem walczy się w jaskini, a z dziećmi - na słońcu.
  • Początkowo miał być granatowy i nazywać się Sand Wyrm (Piaskowy Wyrm, wyrm to europejska odmiana smoka).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki