FANDOM

Crossroads
X.png
Poprzednia

N/A

Następna

Fran's Lab

Liczba Kamieni Księżycowych

1

Liczba Rubinów Serca

1

Liczba Posągów Zophiel

1

Utwór w niej grający
Crossroads - pierwsza nieobowiązkowa lokacja Phoenotopii.

OpisEdytuj

Crossroads to gospoda umiejscowiona między Misty Gorge a Daeą, w której często "schodzą się losy rozdzielonych osób" (Gale też tego doświadczyła, spotkała niewidzianą od jakiegoś czasu Aellę w potrzebie). Stylistycznie przypomina domy z Daei - ma beżowe ściany i drewniany dach, ale nie ma podniebnych tarasów ani wysokich przejść bez barierek. We wnętrzu występuje wiele gobelinów. Na prawo od gospody samej w sobie jest zamknięty magazyn z balkonem., na który można się dostać skacząc z balkonu w luksusowym pokoju. Jeszcze bardziej w tym kierunku jest domek na drzewie, na którym zalęgły się Szlamy, które można zabić dla pewnej mieszkanki Crossroads dla nagrody w postaci ?rai. Obecnie panuje tam natłok ludzi z powodu zniszczenia mostu prowadzącego bezpośrednio z Atai do Daei - by dostać się do Daei trzeba przejść przez Misty Gorge, a następnie przez Crossroads. Misty Gorge z powodu położenia w okolicach rzeki, sporej odległości między nim a Daeą oraz dużej ilości przeciwników jest trudne do przejścia, przez co wielu ludzi decyduje się na odpoczynek w Crossroads.

PrzeciwnicyEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • TBA

GaleriaEdytuj

TBA

Więcej z Fandomu

Losowa wiki