Big Robot
Występowanie

Thomas' Lab (obowiązkowy)
Forgotten Forest (nieobowiązkowy)

Następny

Bubbles

Następny

Mercenary General

Big Robot (pol. Wielki Robot) - trzeci Boss Phoenotopii. Bardzo podobny, ale nieobowiązkowy występuje w Forgotten Forest.

WyglądEdytuj

Jest to fioletowy robot stworzony z kilku prostopadłościanów połączonych szarą częścią. Widać na nim płytki ze śrubami oraz kable. Robot porusza się na gąsienicach i posiada 4 działa, z czego 3 na "głowie" (jedno widać tylko, gdy się przekręca) oraz jedno na gąsienicy. Na plecach posiada szary element z różowymi światłami, który opada, kiedy boss uderzy o ścianę.

StrategiaEdytuj

Aby pokonać bossa należy ominąć jego atak strzelania laserami (można go przeskoczyć, przy szczęściu i wprawie może to nie zadać obrażeń) - po tym zacznie szarżować (wtedy należy go ponownie przeskoczyć, jeśli się wcześniej za nim schowano) i uderzy o ścianę, tym samym stając się nieaktywny. W odpowiednim czasie należy dopchnąć go bronią (ewentualnie można go ciągle bić, po pierwszym upadku zadaje mu to obrażenia) na otwierającą się platformę, po czym uderzyć w przełącznik, aby robot spadł - wystarczy procą. W przypadku robota w Forgotten Forest walka przebiega niemal tak samo, ale przy szarży kładzie bomby, a przełącznik do podłogi jest tylko jeden.

AtakiEdytuj

Boss posługuje się głównie działami laserowymi, z których strzela na trzy różne wysokości.

  • Robot strzela salwą pocisków, która leci po dolnej części ekranu.
  • Boss strzela salwą pocisków która leci po środku.
  • Boss szarżuje w nas.
  • Robot strzela dwoma pociskami na środek, góra potem dół i znów na środek
  • Boss strzela pociskami które biegną jednocześnie po środku, górze i na dole.

Więcej z Fandomu