FANDOM

Arkowie
Występowanie

Phoenix Lab (przeciwnik) Forgotten Forest (przeciwnik) Hidden Village (NPC)

Arkowie - jedni z przeciwników w grze. Występują również jako NPC.

WyglądEdytuj

Arkowie to ogólnie wysokie istoty, z czego każda dorosła ma brodę. Wszyscy poza młodym i ze spa noszą brązowy naramiennik. W prawie wszystkich przypadkach ich włosy są czarne, związane w kitkę.

Typy Arków
Typ Obraz Opis
Przeciwnik TBA Arkowie jako przeciwnicy mają zieloną skórę. Są ubrani w brązowe opaski na biodrach, buty i rękawiczki w tym samym kolorze. W jednej ręce dzierżą topór z czerwonym ostrzem.
NPC (zielony) TBA Od przeciwników różnią się jedynie ubiorem i brakiem topora. Ich ubranie to jednoczęściowy, niebieski kostium oraz brązowe rękawiczki i buty podobne do stroju wojowników.
NPC (żółty) TBA Od przeciwników różnią się jedynie kolorem skóry i opaski. U nich skóra jest jasnożółta, a opaska niebieska.
NPC (wojownik) TBA Ci Arkowie mają czerwoną skórę, opaskę z białymi rogami na czole, zieloną, podwójną opaskę na biodrach, brązowe rękawiczki oraz buty i topór z białym ostrzem.
NPC (Szef) TBA Szef ma jasnoniebieską skórę. Jako jedyny z Arków nie posiada czarnych włosów, gdyż jego owłosienie jest niebieskie. Posiada też inną fryzurę. Poza kitką typową dla Arków ma włosy sztucznie prostowane. Jego opaska na biodrach jest koloru czerwonego.
NPC (w spa) TBA Ark w spa zdaje się mieć brązową skórę. Na głowie nosi biały ręcznik zwinięty w turban. Jako jedyny zdaje się posiadać bluzkę na długi rękaw, która jest koloru zielonego.
NPC (młody) TBA Młody Ark ma zieloną skórę. Nosi niebieski jednoczęściowy strój bez rękawów i czerwony szalik lub chustkę na szyi. Jego kitka jest związana niebieską gumką.

AtakiEdytuj

  • Kontakt fizyczny. (-8 HP bez zbroi)
  • Ark szarżuje na nas. (-10 HP bez zbroi)
  • Ark rzuca w Gale toporem. (-9 HP bez zbroi)

Historia (przypuszczenia)Edytuj

Arkowie powstali za czasów Starożytnej Wojny lub przed nią. Są oni wynikiem eksperymentów nad przerobieniem ludzkiego DNA tak, by stworzyć superżołnierza, których wynikiem końcowym zostały Feniksy. Stworzono ich w Phoenix Lab lub w jego okolicach. Jednak w pewnym momencie uciekli z niego razem z Harpiami. Dawniej terroryzowali ludzi, przez co (jak podają oficjalne źródła) wybudowano Great Walls. Jednakże, obecnie ci pokojowo nastawione do ludzi mieszkają w Hidden Village . Niektóre z nich trenują Roślinopsy , by były ich kompanami w walce.

CiekawostkiEdytuj

  • TBA

Więcej z Fandomu

Losowa wiki