FANDOM

Łóżko (ang. Bed) - element świata w grze Phoenotopia.

WyglądEdytuj

Wygląd łóżka jest inny, w zależności w jakim miejscu się znajdujemy. Łóżka mogą być elementem tła, ale też przedmiotem, z którym można wejść w interakcję. Na ogół mają niebieską pościel. W Panselo możemy zaobserwować piętrowe łóżka z niebieską, w gospodzie na drodze słoneczników zwykłe, w gospodzie w Atai City mamy puszyste łóżko z czerwoną pościelą i położonym na nim różowym królikiem oraz dwoma kolorowymi poduszkami, zwykłe w domu Adara, zwykłe, niebieskie z królikiem-zabawką w gospodzie w Misty Gorge, na podłodze w sekretnym pokoju w Misty Gorge, luksusowe z czerwoną pościelą w gospodzie w Rozdrożach , zwykłe w gospodzie w Daei, luksusowe w pokoju księcia z czerwoną pościelą i na podłodze w gospodzie w Hidden Village.

Miejsce Obraz Opis
Używalne
Panselo TBA TBA
Sunflower Road TBA TBA
Atai City TBA TBA
Adar's House TBA TBA
Misty Gorge, gospoda TBA TBA
Misty Gorge, sanktuarium TBA TBA
Crossroads TBA TBA
Daea TBA TBA
Hidden Village TBA TBA
Nieużywalne
Panselo TBA TBA
Sunflower Road TBA TBA
Atai City TBA TBA
Bandits' Lair TBA TBA
Misty Gorge TBA TBA
Crossroads TBA TBA
Daea TBA TBA
Great Walls TBA TBA

ZastosowanieEdytuj

Łóżka to bardzo pożyteczne przedmioty, leczą całe hp, a ich ceny w większości gospód jest niska. Możemy iść spać po interakcji z łóżkiem w domu, lub kiedy zapłacimy gosposi, która automatycznie przeniesie nas do łóżka. Właściwie, to nawet nie trzeba płacić - w każdym momencie można się cofnąć do Adar's House czy Panselo - miejsc z darmowymi, łatwo dostępnymi łóżkami.

CiekawostkiEdytuj

  • Jeśli prześpimy się w każdym łóżku w grze, zdobędziemy medal "Koneser Puszystych Poduszek" (ang. A Connoisseur Of Fluffy Pillows).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki